zondag 6 september 2009

Mattie

Mattie alles lekker dan?

Met mij gaat het goed, maar minder dan bij jou man, wij hebben schjeitweer..
Feestweek was wel nice man, maar met jou zou het beter zijn ouwe, net als vorig jaar. Bierkratje op iemands hoofd? haha
Was gisteravond naar Beachbreak in vroeger, was wel nice man.
Hoe is het werk daar? Zal vast wel chill zijn man, hopelijk liggen er een paar mooie dames aan het zwembad daar.
Als je tijd hebt moet je ff kijken hoe alles zit als wij daarheen komen of we in dat hotel kunnen blijven enzo..
Maar ik ga je snel spreken man, moet nu nog ff wat huiswerk maken (brave leerling) en dan ga ik slapen.

One love mattie

Oja ik ga hem ook nemen ouwe: Till The Day We Die
Of op me hand of me boxerband:p

en Fappie laat je groeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten