zaterdag 19 september 2009

Hey ouwe,
Al weer een beetje bijgekomen van je katertje? haha
je zal het wel zwaar hebben gehad jonge.
maarja gelukkig ben je heel wat gewend dus kwam er je zo overheen;)
Is er nog wat romantisch gebeurd of iets moeten weten met dat meisje, want jij had het allemaal omschreven met 'heb een zwak voor meiden'
Of bleef het toch maar bij genieten?:P

Hier in ons gekkedorp gaat alles een beetje ze gangetje eigelijk, iedereen is naar school dus ja we beleven ook niet al teveel dingen. Ik robert paulo zitten nu wel bij kickboxen, zijn lekker aan het beulen dus. Voor de rest gaat bren nog steeds met carla en steef is nog into the samira:p
fappie (spijker) schiet lekker op me ze rijbewijs, zit nu ongv op de helft met alles. Nog ffies en we kunnen met de auto naar damsco dus:D hehe
Ik heb me voorde rest niet stil kunnen houden nigel, je heb dus tog gelijk! haha.. dus ik ben van me geen vrouwen tijdperk af. Heb nu dat gekke model stephanie aan haak geslagen, en die heeft foto's gestuurd joh oooh...
Van faber moet ik ze ff uploaden voor je, dus bij deze doe ik het wel ff voor je:p



Paulo fab ramon robert en ik waren nog naar verjaardag van je broertje geweest vrijdag, maar dat kreng was al vertrokken naar bigdik om 10uur ofso. Maar was als nog wel ff gezellig, je moeder vond ook echt leuk dat we nog langs gekomen waren. Linda was er ook nog maar Cobus was er helaas niet meer. Jammer genoeg anders konden we nog ff lache met al die gekke verhalen en dingen van hem hehe.


Ik (fappie) was gister naar De La Soul geweest! Fokkin' gek! Zwart Licht in het voorprogramma, knallen mattie! Toen we weggingen zagen we ook nog 'frontman' van De La Soul bij de jassen. Dus was weer ff op de foto gegaan! hehe.







Het al machtige Odin A5 blijft ook heel goed presteren ze hadden vandaag 12-1 gewonnen van vvz! Helaas kon ik mijn aandeel aan de harde kern niet bijdragen vanwege afwezigheid door ziekte:( Voor de rest zijn de sterren ook door naar de beker rondens, dus dat betend meer wetstrijden voor ze.
Nou dit was weer ff een blog ouwe,
we horen snelweer van je (K)

Till the day we die.

1 opmerking:

  1. Haha goed om te horen dat alles goed gaat in NL.. Kan niet wachten tot ik terug ben.. Haha niks romanties.. wie weet vanaaf.. hang zelf ook 6 dagen per week in de sportschool.. Heb in twee maanden me eerste wedstrijd hier dus wel chill.. Haha teinnie met ze vrouwen:P Komt ze uit beverwijk?

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen